30.06.2022. 23:55
Broj 144, lipanj 2022.ISSN 1848-2171 Ove nastavne godine imali smo mnogo zanimljiv članaka – od predstavljanje različitih digitalnih alata, međunarodnih i školskih projekata do inspirativnih primjera dobre prakse. Iskoristimo ovo duggoooo toplo ljeto i napunimo baterije za nove članke i …
Nastavi čitati →
30.06.2022. 23:52
Adrijana Skok Sažetak Čitanje je jedna od najvažnijih vještina u životu, a za njezino usvajanje potrebno je puno vježbe. U tu smo svrhu u školi osmislili Projekt čitanja koji uključuje učenike prve trijade. Provođenjem aktivnosti čitanja na nastavi i intenzivnih …
Nastavi čitati →
30.06.2022. 23:50
Alenka Drobnič, prof. geografije i povijesti Sažetak Članak predstavlja oblik terenskog rada u blizini škole za učenike prvih razreda produženog boravka. Šetnjom u okolici klasičnu učionicu premještamo u učionicu u prirodi. Učenici se u prirodi uvježbavaju u promatranju, usporedbi, logičkom …
Nastavi čitati →
30.06.2022. 23:48
Aleš Vunjak Sažetak U članku je predstavljen način na koji učenicima možemo predstaviti pozitivne i negativne osobine izuma parnog stroja, na koji je način ovaj izum utjecao na iskorištavanje fosilnih goriva i kako je na to reagirala atmosfera. U medijima …
Nastavi čitati →
30.06.2022. 23:46
u danu aktivnosti Alenka Maksimović Sažetak Kurikulum matematike je vrlo opsežan u Sloveniji. Ako želimo obraditi cijelo gradivo, moramo jako žuriti, zato je vrlo korisno ako se barem dio gradiva može obraditi u okviru dana aktivnosti. Zato u našoj školi, …
Nastavi čitati →
30.06.2022. 23:44
i strategije učenja čitanja na satu Povijesti Aleš Marđetko Sažetak Članak prikazuje uporabu elementa formativnog praćenja – provjera predznanja i elementa strategije učenja čitanja - matrica uspoređivanja na satovima povijesti. Lekcija je provedena u 9. razredu, u tematskom sklopu “Političke …
Nastavi čitati →
30.06.2022. 23:42
Anka Zupančič Sažetak U svom radu učitelji se susreću i s hiperaktivnim učenicima koje treba tretirati individualno, s velikom dozom strpljenja, ustrajnosti i dosljednosti. Osim toga, vrlo je važno sudjelovati s roditeljima, kao i sa stručnjacima poput savjetnika, dječjih psihijatara, …
Nastavi čitati →
30.06.2022. 23:39
i primjena Metode 3IKT (Erasmus+/KA1) Irena Bando Sažetak Zbog stalnog napretka digitalnih tehnologija i metoda njihovog korištenja ukazuje se potreba za kontinuiranom edukacijom korištenja IKT. Zbog toga se OŠ Jagode Truhelke provodi međunarodni projekt Erasmus+ Kreativna integracija IKT u obrazovanju: …
Nastavi čitati →
30.06.2022. 23:38
Ivana Miletić eTwinning projekt BeYouthiful Media okupio je 19 partnera u namjeri da promiču kritičko razmišljanje i razvijaju medijsku pismenost kod učenika, nastavnika, kolega i roditelja. Uz mnoštvo postupno gradiranih materijala i digitalnih alata usmjerenih k raspoznavanju istine od dezinformacija, …
Nastavi čitati →
30.06.2022. 23:36
– interdisciplinarnost fizike i matematike Marina Trstenjak Petran i Lana Kovačić Švenda Sažetak U članku predstavljen je interdisciplinarni pristup nastavi fizike i matematike. Učenici su povezali nastavne sadržaje i proveli mjerenje Eratostenovog eksperimenta kojim je izmjeren opseg Zemlje po meridijanu. …
Nastavi čitati →